פשוט להצליח.

תמיכה לאורך כל הדרך

12 יונ 2013

אז איך באמת מצליחים לשמור מרחוק?

  • בונים תפריטים מגוונים מתוך מאות אפשרויות המותאמות אישית במיוחד עבורכם.
  • הכנו עבורכם כלי שימושי ונוח להתאמת תפריט, לאחר שעניתם על השאלון שלנו תקבלו תפריט מודולרי עם המון אפשרויות כך שתוכלו לגוון את הארוחות בצורה נוחה וקלה לשימוש. בתוך התפריטים תקבלו רעיונות למתכונים טעימים וקלים, לחצו על הקישור ותראו את המתכון, כך גם תוכלו לראות את המרכיבים בזמן שאתם עושים קניות.
  • עוקבים אחר הירידה במשקל לפחות אחת לשבוע בסיוע מנגנון המעקב שבאתר, בדף האישי שלכם אתם מכניסים באופן קבוע את המשקל ויכולים לראות לנגד עיניכם את ההתקדמות שלכם. אם המשקל הביתי שלכם משוכלל יותר, אתם יכולים להכניס גם את השינוי באחוז השומן.
  • עוקבים אחר הפעילות הגופנית שאתם מבצעים כל שבוע בסיוע מנגנון המעקב שבאתר, תקבלו מאתנו המלצה על פעילות גופנית אירובית ואנאירובית בשעות שבועיות, חשוב שתקפידו להגיע לשעות שהמלצנו לכם ולהכניס בדף האישי שלכם את כמות השעות השבועית.
  • נותנים לעצמכם ציון שבועי, בכל שבוע שאלו את עצמכם: איך הייתי השבוע? האם התמדתי בתפריט, האם אכלתי נכון גם כשהיית במסעדות, איך עבר לי סוף השבוע. תנו לעצמכם ציון לפי הפרמטרים בדף המעקב האישי, זה כלי מצוין שיעזור לכם להתקדם טוב יותר בתהליך.
  • שואלים בכל זמן ומכל מקום דרך הפורום שבאתר, אנחנו יודעים שלעיתים אתם רוצים להתייעץ בקשר לתהליך, לשאול שאלה אישית או לוודא שאתם עושים הכל "כמו שצריך", לכן אפשרנו לכם לשלוח לנו שאלות ולקבל תשובה מקצועית מהגר שפר.
  • נעזרים בסרטוני ההדרכה המותאמים כמעט לכל סיטואציה בה אנו נתקלים במהלך הדרך, הכנו עבורכם סדרה של סרטוני הדרכה שנותנים כלים יעילים להתמודדות עם השינוי התזונתי שאתם עושים: איך לא להישבר, טריקים לאכילה נכונה, מה לעשות כשיוצאים לחופש. כדאי לראות כל סרטון כמה פעמים, כדי שהמידע יכנס למודעות שלכם וישמש אתכם בדרך הבטוחה להצלחה.  
  • אוכלים בחוץ? אין בעיה! מדריך מסעדות מיוחד שעוזר לכם ליהנות מכל סוג של מסעדה. לא עוד סלט חסה! בדקנו עבורכם עשרות מסעדות ובדקנו היטב את התפריטים בכדי להמליץ לכם מה כדאי לכם לאכול בכל מסעדה. השתדלנו לתת לכם אפשרויות הכי מפנקות אבל עדיין לשמור על התפריט שלכם, חשוב לזכור ששיטות הכנת המזון ברוב המסעדות הן עתירות שומן, טיגון, שימוש בשמנת, הרבה שמן זית וחמאה. לכן הרבה מזונות בתפריטי המסעדות מכילים את רוב הקלוריות והשומן שמותר לצרוך ביום והם לא מתאימים למי שרוצה לשמור על תזונה נכונה וגוף בריא. תעשו בחירות נכונות ושימו לב להערות שכתבנו לחלק מהמנות.
  • משהו לא עובד? נתקעתם? הכל בסדר! אפשר לקבוע פגישה עם אחת התזונאיות שלנו בפריסה ארצית. לפעמים צריך עזרה נוספת, פגישה אישית עם תזונאית שלנו יכולה מאד לעזור לכם. אפשר להגיע לפגישה של בניית תפריט ואבחון, בו תקבלו גם הדרכה על השימוש במערכת. ואם אתם מרגישים שכמה פגישות מעקב יעזרו לכם להתמיד, התזונאיות שלנו ישמחו ללוות אתכם בתהליך בסדרה של 10 מפגשי מעקב והתקדמות עם שקילה, מדידת אחוזי שומן והיקפים ואפילו מעקב על יומן האכילה שלכם.

 

איך שומרים על ההצלחה לאורך זמן?

  • כולנו יודעים שהאתגר הגדול הוא השמירה על המשקל. אנחנו ב eatgood  מאמינים שאורך חיים בריא זוהי צורת חשיבה קבועה ולא רק לצורך המטרה של ירידה במשקל.
  • לכן, פיתחנו כלי המאפשר לשנות את התפריט האישי לאחר הירידה במשקל ולהתאימו למצב של שמירה קבועה על המשקל.
  • עלינו לזכור כי החיים שלנו משתנים מעת לעת, בין אם המצב הבריאותי (הריון, לידה, סוכרת, תרופות קבועות) ובין אם הדינמיקה של החיים ( השתנו שעות העבודה שלנו, התחלנו/ הפסקנו פעילות ספורטיבית וכדו') ולכן, עלינו להתאים את התפריט היומי לאורך החיים החדש.

 לחיות בריא זוהי ריצה נעימה למרחקים ארוכים...

איך יוצרים רשת תמיכה?

ב eat good  אנחנו מאמינים כי כל תהליך הופך מוצלח ומהנה יותר עם עוברים אותו ביחד.

על כן אנו ממליצים לעשות את הדברים הבאים

שתפו- ספרו לסביבתכם כי אתם מתחילים תהליך של שינוי אורח החיים לבריא,

דברו עם עצמכם

. החליטו מראש מה עושים ברגעי משבר

 . דברו אתנו- התייעצו, שאלו שאלות

 

X

כניסה לאיזור אישי

כניסה
עדיין לא נרשמת לשירות שלנו ?
זקוק למידע ותמיכה עם הדיאטה שלך ?
להצטרפות