מדריך מסעדות

אוכל אמריקני ומזון מהיר

19 יונ 2013

מזון אמריקני נחשב עתיר שומן ולא ממש בריא המנות לרוב מאד גדולות  והשימוש בטיגון עמוק  נרחב. לצערי ממש צריך להתאמץ בכדי למצוא  שהן יחסית בריאות ופחות משמינות.

על מה כדאי לוותר: צ'יפס מטוגן, הום פרייז , טבעות בצל, חלת בצל וכנפי עוף מגיעים ל-700 קלוריות לפחות ויותר מ-30% שומן.

בבחירת המנה העיקרית מוטב לבחור במנות עוף, כמו עוף קייג'ין, עוף מושחר, עוף עם ירקות ופהיטאס עם עוף, הבחירה הדיאטטית ביותר היא כמובן שלט עם רצועות עוף, אך לא תמיד מתחשק לאכול סלט.

בחלק מהמקומות ישנן מנות המבורגר מבשר רזה יותר, כמו "סקיני בורגר" מוטב לוותר על המבורגר עם שומן כבש היות וכמות השומן שבו גבוה מידי. אפשר ליהנות מידי פעם ממנת המבורגר איכותי בלחמנייה, אך לוותר על התוספת שמוגשת ליד, גם פירה שאינו מטוגן מכיל כמויות גבוהות מאד של שומן. 

יש כמובן לשים לב לרטבים, לרוב כשההמבורגר עסיס אפשר וכדאי לוותר לחלוטין על תוספת של מיונז, אם אתם "חייבים" קטשופ זה בסדר גמור, פשוט הגבילו עצמכם לכף אחת בלבד.

X

כניסה לאיזור אישי

כניסה
עדיין לא נרשמת לשירות שלנו ?
זקוק למידע ותמיכה עם הדיאטה שלך ?
להצטרפות