מדריך מסעדות

מה אוכלים במסעדת ביסטרו ומסעדת שף

18 דצמ 2012

מסעדות ביסטרו הן בחירה מעודפת על הרבה מאד אנשים, המבחר גדול והאוכל טעים ומפנק, הבעיה העיקרית היא אהבתם הרבה של רוב השפים לחמאה, לשמנת ולשמן, גם כשמדובר בשמן זית איכותי, עדיין כל כף שהשף החליט בנדיבות לפנק מוסיפה עוד 100 קלוריות לארוחה.

צורת הכנת המנה משפיעה מאד על כמות הקלוריות והשומן במנה, לכן חשוב לעשות בחירות נכונות.

ברוב המסעדות יגישו לכם לחם טרי וחם עם חמאה או מטבל שמן זית ברגע שתתיישבו, אכילה לא מודעת יכולה להביא אתכם ל-2-3 פרוסות לחם עוד לפני שהתחילה הארוחה. אם יש שיתוף פעולה משאר המוזמנים, מומלץ לשלוח את הלחם בחזרה, או להסתפק בחצי פרוסת לחם בלבד.

ברוב המקומות המנה העיקרית גדולה מספיק ולכן כדאי מאד לוותר על הזמנה של מנה ראשונה, אם ממש קשה לכם, כדאי לחלוק מנות קלות ופחות מעובדות כמו טרטר טונה, סביצ'ה דג או קרפצ'ו, אני ממליצה לבקש שיוסיפו רק מעט שמן זית למנה, כך מרגישים את הטעם האמיתי של המנה ולא רק את השמן.

לעיקרית מומלץ לבחור מנת דג בגריל או פילה בקר או חזה עוף, צורת ההכנה שלהם היא הטובה ביותר ולבקש את הרוטב בצד.

התוספות למנה העיקרית יכולות להיות בעיתיות, רובן כוללות שימוש רב בחמאה או שמן כמו פירה, גראטן ופסטה בחמאה. לכן כדאי לבחור בתוספת של אורז לבן או תפוח-אדמה אפוי. ברוב המסעדות תוכלו לבקש כתוספת ירקות כמו סלט, שעועית ירוקה, מנגולד, תרד, אנטיפסטי או ירקות מאודים, הם משביעים ומזינים ודלי קלוריות באופן יחסי. אם ויתרתם על תוספת פחמימתית אפשר בהחלט לשתות כוס גדולה של יין אדום עם הארוחה או אם אתם ממש חייבים מתוק בסוף הארוחה לאכול סלט פירות או כדור סורבה פירות. 

X

כניסה לאיזור אישי

כניסה
עדיין לא נרשמת לשירות שלנו ?
זקוק למידע ותמיכה עם הדיאטה שלך ?
להצטרפות