יש לך שאלה ?

שאלות? דילמות? תהיות?
מקווים שמצאתם תשובות באתר
אם לא- פשוט צרו איתנו קשר

אנחנו כאן בשבילכם.

  • האם אפשר לרדת במשקל רק באמצעות המנוי באתר?

     בהחלט, יש לנו כבר לא מעט סיפורי הצלחה של מנויים שירדו במשקל והגיעו למשקל היעד רק בזכות המנוי לאתר. המנוי מאפשר לקבל כל יום תפריט יומי מתחדש שמותאם לכם אישית, שבו אפשר לשנות ולהתאים את הארוחות בהתאם ליום

    בנוסף יש לכם 200 מתכונים ועשרות מסעדות, פורום פעיל לשאול בו שאלות ותוכנית אימונים מצוינת. וכשצריך לשמוע קצת הדרכה סרטוני תזונה וקואצ'ינג ללימוד ועידוד 

  • האם מספיק לספור קלוריות?

    לא! תזונה נכונה אשר תגרום לירידה במשקל אינה תלויה רק בערך הקלורי של המזון אלא בהרכבו. 

  • מהי דיאטת הZone?

     דיאטת ה zone שנחשבת לפופולארית ביותר בארה"ב והתפרסמה מאד בזכות כוכבי הוליווד שאמצו אותה בחום, פותחה ע"י ד"ר בארי סירס, מומחה עולמי בחקר השומנים ונחשבת ליעילה מאד בהורדת משקל, צמצום ההיקפים ומניעה של מחלות לב וכלי דם. הדיאטה מבוססת על איזון מושלם בין אבות המזון בכל ארוחה, ביחס מושלם של 40% פחמימות, 30% חלבונים ו-30% שומנים. היות והגר שפר נחשבת לאחת המומחיות הבכירות בדיאטת הזון, תוכלו לקבל באתר המון תפריטים ומתכונים מאוזנים בהתאם לשיטה וכן הדרכה מה לאכול במסעדות ועדיין לשמור על איזון.

    דיאטת הzone מצליחה בזכות העובדה שמצד אחד היא מאוד מדוייקת ומצד שני מאוד גמישה מבחינת ההתאמה האישית לאורח החיים והמזונות המועדפים על ידי כל אחד.

    דיאטת ה zone היא אחת מהדיאטות המוצעות באתר eatgood 

  • איך שומרים על הדיאטה גם מחוץ לבית?

    אם כולנו היינו אוכלים רק ארוחות מסודרות בבית כנראה שהיינו מצליחים לרדת במשקל בצורה טובה יותר ומהירה יותר. אבל זה לא ממש מתאים למציאות שבה אנו חיים.

    לכן פיתחנו במשך השנים, כלים יעילים לשמירה על התפריט גם מחוץ לבית. האהבה לאוכל טוב ומסעדות טובות הביא אותנו לכתוב תפריט מסעדות, עשיר, יעיל ומפנק. לא צריך להתבאס שמזמינים אתכם למסעדה כשאתם בתהליך הירידה במשקל ובטח לא להיות תלויים במידע קלורי מהקופאית בארומה או המלצר במסעדה. מעתה זה פשוט! שילפו את המכשיר הנייד שלכם, הכנסו ליוזר שלכם ותבדקו מה כדאי לכם לאכול במסעדה.
    תוכלו גם לתכנן באיזה מסעדה לאכול לפי המדריך. פשוט תבחרו קטגוריה: בתי קפה, אסייאתי, אוכל אמריקאי, מסעדת שף, ביסטרו, מזרחית, מזון מהיר או מזון בריאות. ותקבלו מספר מנות מומלצות בכל מקום. עכשיו כשאתם יודעים מה כדאי רק נשאר לכם להחליט מה מתחשק לכם לאכול. כייף לא?

    טוב שאפשר לאכול. אז eatgood&live well

  • מופיעה לי בתפריט אפשרות לספגטי בולונז, איך מכינים?

    על כל מנה, המופיעה בתפריט ומצריכה בישול, ניתן להקליק ויפתח המתכון המלא להכנתה

  • האם ניתן לרדת במשקל ללא פעילות גופנית?

    כן, זה בהחלט אפשרי. במהלך השנים היו הרבה מטופלים שהגיעו למשקל היעד מבלי לעשות פעילות גופנית בכלל, מכל מיני סיבות: חוסר זמן, בעיה בריאותית, מזג אוויר ועוד. יחד עם זאת, בהחלט מומלץ לשלב פעילות גופנית בתהליך הירידה, מכיון שהיא מאיצה את הירידה במשקל'' מעלה את קצב חילוף החומרים ואין כמו תוצאות טובות כדי לתת לנו מוטיבציה להמשיך בתהליך. כמו כן, פעילות גופנית משפרת משמעותית את מצב הרוח. וכשאנחנו במצב רוח טוב, הכל יותר קל, גם הדיאטה. פעילות גופנית מזרימה דם בצורה טובה בגוף ועוזרת לעור להיראות טוב יותר. ירידה במשקל ובאחוזי שומן היא חשובה אבל גוף חטוב באמת הוא גוף עם מסת שריר בריאה וקל יותר להגיע לגוף חטוב כאשר משלבים גם פעילות גופנית. 

    כדי לעשות לכם את החיים קלים יותר (בשביל זה אנחנו כאן ) הכנו עבורכם סידרה של אימוני כושר מנצחים בשיטת ה-HIIT שהיא השיטה החמה והמושלמת ביותר לאימונים כיום. אז עכשיו אין תירוצים כי זה כאן, זמין, קצר, יעיל ונוח. וגם חלק מהחבילה המושלמת של eatgood.

  • מה השעה הכי מאוחרת שאפשר לאכול ארוחת ערב?

    אתם בטח חושבים שכדאי להפסיק לאכול הכי מוקדם שאפשר ובכלל, שדילוג על ארוחת ערב הוא רעיון מצוין, אז זהו - שלא. חשוב לתת לגוף מזון לאורך כל היום. בעידן שלנו, היום לא נגמר בשבע בערב כמו בעבר הרחוק, כשלא היה חשמל והיו מתחילים את היום מוקדם בבוקר ומסיימים אותו בשקיעה. חלקנו עובדים גם בשעות הערב המאוחרות ומגיעים לארוחת הערב רק בסביבות 21:00. לעיתים, נשארים ערים גם עד 1:00-2:00 בלילה.

    לכן, חשוב להתאים את התפריט ואת שעות האכילה לסדר יום שלכם. נכון, לא כדאי לאכול ארוחה גדולה וכבדה בשעות הערב המאוחרות, אך ארוחה מזינה וטובה שנאכלת כ-3 שעות לפני השינה זה בסדר גמור. אפשר גם להוסיף ארוחת לילה לפני השינה. ברוב התפריטים הוספנו לכם את ארוחת הלילה מתוך ניסיון עם הרבה מאד לקוחות, שכך היום שלהם נראה. ארוחה קטנה ומסודרת בלילה, מקטינה את הסיכוי שתנשנשו לאורך כל הערב.

  • מדוע לעיתים המשקל נעצר למרות ששמרתי על הדיאטה?

    לתופעה המתסכלת הזאת קוראים "פלאטו" -הישארות באותו המצב: הגוף שלנו, שאוהב שהכל רגוע, תקין ומאוזן (בשפה המקצועית קוראים לזה Homeostasis ) נלחץ קצת מהירידה במשקל ולכן הוא עוצר אותה בדרך כלל אחרי כ-7 קילו ולמשך שבוע עד שלושה שבועות ובודק שהכל בסדר, שאין מלחמה או מחלה. ואז, אם אתם חזקים (וזה בדיוק מה שאנחנו כבר שנים ממליצים ללקוחות לעשות ) ולא נשברים וממשיכים לדבוק בתפריט, הוא נרגע, מתאזן וחוזר לרדת במשקל. אם תהיו חזקים ותתמידו ותאמינו שזה מצב טבעי וזמני אז הכל יהיה בסדר, הפלאטו יסתיים ואתם תמשיכו לרדת ותגיעו למשקל היעד. אך אם נלחצים, ומתחילים לשנות את התפריט ולהוריד קלוריות ולנסות לאכול פחות, אתם סתם סובלים ללא הצדקה.

    מצד שני, יש כאלה שהפלאטו הזה כל-כך מתסכל אותם שהם עלולים להישבר ולחזור להרגלי האכילה הקודמים. אתם כן יכולים לעשות שינויים בתפריטים האינטראקטיבים שלכם כדי להפוך אותם ליותר מהנים בתקופה המעצבנת הזאת, כל עוד אתם לא משנים את הערך הקלורי של התפריט ( ניתן לעשות את זה באופן ידני בלבד ). אם אתם מרגישים שאתם עומדים לפני שבירה, התייעצו איתנו בפורומים המקצועיים העומדים לרשותכם באתר. אז בבקשה, לא להילחץ, אנחנו מבטיחים לכם שיהיה בסדר וביחד נביא אתכם למשקל היעד וגם נשמור עליו במשך שנים.

  • רגישות לגלוטן, העדפות מזון כגון צמחונות או רצון להוריד סוכר- האם יש התיחסות באתר לרגישויות והעדפות מזון?

    בהחלט, האתר פותח בצורה כזאת שלכל אחד יהיה מענה מתאים. לכל אחד העדפות מזון, רגישויות ומטרות שנות, לכן,פיתחנו יחד עם מיטב המומחים מגוון אלגוריתמים המאפשרים התאמה אישית של התפריט. לא עוד תפריט מבוסס קלוריות, שלא מתחשב במה שאתם אוהבים לאכול או רוצים וצריכים לאכול אלא תפריט המותאם באופן מושלם לצרכים שלכם כרגע (ניתן לשנות את ההעדפות המזון והמטרות בכל רגע נתון ולקבל תפריטים חדשים). מנסיוננו, רק תפריט שמותאם אישית ומלווה במתכונים מתאימים לתפריט והמלצות למנות נבחרות במסעדות יכול לתת תוצאות מדהימות. רק כאשר מרגישים שהתפריט מותאם לכם ולא אתם צריכים להתאים את עצמכם לתפריט, כיף לעשות את ה"דיאטה" או השינוי התזונתי וחשוב מזה לשמור על התוצאות במשך שנים.

  • האם עייפות גורמת לאכילה מרובה?

    נכון מאד. לצערנו, הגוף שלנו לא יודע לתפקד בצורה אופטימלית ללא שינה מספקת. לא סתם נהוג להקפיד על "6 שעות שינה מט"כליות". שינה לא מספקת גורמת לנו להיות עצבניים יותר, מעלה את רמות הסטרס ויחד איתן את רמות הרעב. כמו כן, הגוף שלנו מאותת לנו על מצב של עייפות ואז אנחנו מנסים לעורר אותו בכל דרך אפשרית. בדרך כלל על ידי אכילה של מזונות מעוררים כמו: שוקולד, משקאות מתוקים, משקאות עתירי קפאין וכו'. אנחנו מרגישים שאם נאכל, נצליח להתעורר ולכן אנחנו אוכלים בדרך כלל הרבה יותר מהרגיל כשאנחנו עייפים - הכל על מנת להישאר ערניים.

    אם חשוב לכם לרדת היטב במשקל וגם להרגיש נפלא דאגו לישון לפחות 6 שעות בלילה, עדיף אפילו 7 שעות. הקפידו לישון שינה רצופה ואיכותית. זה אולי נשמע לכם בלתי אפשרי (בעיקר אם אתם הורים לילדים קטנים) אבל אפשר לחלק ביניכם את הקימה לילדים בלילה, ללכת לישון מוקדם מהרגיל גם אם זה אומר שתפספסו כמה תוכניות טלויזיה (יש ממירים מקליטים אז אין תירוצים) ואם הלכתם לישון מאוחר מהרגיל השתדלו לסדר את היום כך שתוכלו לקום מאוחר יותר למחרת. 

לא מצאת תשובה מספקת ?
תשאל אותנו ישירותבעמוד פייסבוק שלנו !

לעמוד פייסבוק
X

כניסה לאיזור אישי

כניסה
עדיין לא נרשמת לשירות שלנו ?
זקוק למידע ותמיכה עם הדיאטה שלך ?
להצטרפות